Polica de retur si anulari
Retur
Clientii EuropeanFlora.ro au conform legislatiei romane in vigoare, dreptul de a returna produsele achizitionate, prin denuntarea unilaterala a contractului de vanzare - cumparare incheiat la distanta, fara invocarea nici unui motiv.
Clientii EuropeanFlora.ro au posibilitatea de a returna numai produsele care nu sunt perisabele si/sau alimentare. In consecinta, florile si dulciurile nu se pot returna, jucariile, vazele si cosurile, se pot returna.
Returnarea se face prin trimiterea produselor pe adresa stabilita in prealabil cu floraria partenera.
Costul aferent transportului coletului de retur va fi platit de client in momentul expedierii, in caz contrar fiind refuzat la primire.
In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.
Coletul trebuie trimis la adresa stabilita in prealabil in maxim 10 zile lucratoare din momentul primirii comenzii.
Suma platita va fi rambursata integral, mai putin costul transportului care ramane in sarcina clientului, in 30 de zile de la primirea integrala a coletului de retur si scrisorii de denuntare (daca cele doua vin separate, cele 30 de zile trec de la ultima care a fost primita).
Anulari
Orice comanda poate fi anulata, cu returnarea integrala a sumei (inclusiv contravaloarea produselor perisabile), cu conditia ca aceasta sa fie anuntata cu cel putin 24 de ore inainte de data livrarii. In eventualiatea in care solicitati anularea in data livarii/sau dupa aceasta, va aducem la cunostinta ca returnarea integrala a sumei nu este garantata. Totodata, va rugam sa ne contactati cat mai curand posibil pentru a gasi o solutie optima pentru dumneavoastra.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.